Online video er en vigtig del af virksomhedernes digitale omstilling. De virksomheder, der benytter video i deres markedsføring sælger langt mere end dem, som ikke gør. Det er derfor jeg kalder video for din digitale hindbærsnitte, som skal serveres til det første kundemøde. Det kundemøde sker online.
Denne workshop er den eneste, af sin slags, hvor deltagerne har deres mobiltelefons videokamera fremme og får taget første skridt ud i videoproduktionen.
Tak til stresscoach Barbara K. Andersen, som til workshoppen præsenterer sig til sit eget mobilkamera. Senere valgte hun, at uploade videoen til YouTube og Facebook.
Workshoppens formål er at få deltagerne i gang med at markedsføre sig gennem video. Det er vigtigt, at deltagerne kommer på banen fra start. Deltagerne bliver sat i gang med nemme øvelser i grupper, hvor de både skal optage hinanden og generere ideer til hinandens videomarkedsføring. Min erfaring fra Synergia/Fredensborg Kommune er at deltagerne er glade for øvelserne, der samtidig skaber rum for networking.
Målgruppen er små og mellemstore virksomheder, der:
”Workshoppen med Nanna Fock var rigtig god og gav mig nye vinkler på, hvad der er vigtigt for mig at tage højde for mht. brug af video. F.eks. havde jeg ikke tænkt på forskellen mellem at bruge video på min hjemmeside og på Sociale Medier. Nanna var god til at gøre indholdet levende og relevant med eksempler og klip fra ”det virkelige liv”. Og så var det supergodt med de små praktiske øvelser, der fik os op af stolene og i gang med det samme.”
Barbara Køgs Andersen, Coach, Mentor og Workshopleder www.barbarakandersen.com
“Super godt indhold, når man er ny på videofronten. Det var let forståeligt og med god energi.”
Daphne Kjær. Kosta-Kjær, ww.kosta-kjaer.com
5000 kr. ex. moms
Læs mere om hvordan jeg har brugt video i online markedsføring internationalt for softwarevirksomheden QuantumWise A/S på siden “Om mig”.